НОВИНИ → АГРОринок НОВИНИ


07.06.2012р.
Кабмін визначив предмети розкоші для оподаткування

Кабмін пропонує оподатковувати квартири загальною площею понад 200 "квадратів" і будинки, загальна площа яких перевищує 600 "квадратів".

Про це йдеться у законопроекті "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо оподаткування багатства та предметів розкоші, зареєстрованому Кабінетом міністрів у вівторок, повідомляє агентство УНІАН.

Текст законопроекту №10558 оприлюднено на офіційному сайті Верховної ради.

Згідно з документом, така ставка податку передбачена також для наступних видів нерухомості: дачний або садовий будинок, котедж або житловий будинок садибного типу, загальна площа якого перевищує 500 квадратних метрів; об`єкти житлової нерухомості, які знаходяться у власності одного платника податків, загальна площа яких перевищує 600 "квадратів".

Як зазначається в пояснювальній записці до законопроекту, податкові зобов'язання за ці об'єкти фізособи-власники визначатимуть у річній декларації про майновий стан і доходи.

Об'єктами оподаткування, при придбанні яких податок сплачуватиметься один раз, визначаються: легкові автомобілі з об'ємом циліндрів двигуна більше 3990 кубічних сантиметрів (крім тих, що використовувалися), мотоцикли з об'ємом циліндрів двигуна більше 995 кубічних сантиметрів (крім тих, що використовувалися).

До цієї ж категорії відносяться судна, оснащені стаціонарним або підвісним двигуном потужністю понад 75 кВт (крім тих, що використовувалися), літаки й вертольоти (крім тих, що використовувалися).

Ці об'єкти оподаткування оподатковуватимуться за ставкою 40% від їх вартості під час придбання або ввезенні в Україну з урахуванням ПДВ.

За ставкою 10% від вартості оподатковуватимуться вироби з дорогоцінних металів і каміння, напівкоштовного каміння, обробленого і необробленого коштовного каміння, годинники, мобільні телефони вартістю понад 50 розмірів мінімальної зарплати, зброя вартістю понад 20 розмірів мінімальної зарплати, вироби з хутра вартістю понад 40 розмірів мінімальної зарплати, предмети мистецтва, колекціонування й антикваріату вартістю понад 50 розмірів мінімальної заробітної плати.

Податок також стягуватиметься при придбанні або ввезенні в Україну. Контроль за повнотою і своєчасністю сплати відповідних податків покладається, згідно із законопроектом, на органи Державної податкової служби.

За матеріалами: УНІАН

 
Чи отримують військовослужбовці задекларовані Державою виплати?



Результати голосування

  




  Ми тут...